Hieronder vind u een aantal veel gestelde vragen, mocht uw vraag er niet tussen staan kunt u deze sturen naar info@rbn-onderhoudsproducten.nl
U kunt klant worden door u te registreren. Dit kunt u eenvoudig doen door op mijn account te klikken, uw gegevens in te vullen en op registreren te klikken.
Wanneer u ingelogd bent geweest is het altijd verstandig uit te loggen. Zo weet u zeker dat niemand uw bestelling kan wijzigen of eventueel een bestelling kan plaatsen wanneer u uw computer of dergelijke onbeheerd achter laat.
U kunt uw bestelling na het plaatsen nog wijzigen of annuleren echter raden wij u aan dit direct aan ons te melden via info@rbn-onderhoudsproducten.nl Wanneer producten op voorraad zijn zullen wij deze namelijk zo spoedig mogelijk verwerken en overdragen aan de pakketdienst.
U kunt uw gegevens eenvoudig aanpassen door in te loggen in uw account. Hier kunt u uw gegevens aanpassen en opslaan.
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de levering uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van RBN Onderhoudsproducten of die van een derde partij.
Pakketten verzenden wij met DHL, GLS of PostNL. Hierbij kunt u uw pakket volgen via track&trace, de track&trace code ontvangt u na het plaatsen van uw bestelling per email van ons.
Uw bestelling word meestal geleverd binnen 2 werkdagen. Wij verwerken uw order, wanneer de producten op voorraad, zijn vaak dezelfde dag. Daarna wordt uw pakket overgedragen aan DHL. Uw bestelling wordt in de meeste gevallen 1-2 dagen later afgeleverd.
Wanneer producten niet voorradig zijn of een langere levertijd hebben houden wij u tijdig op de hoogte.
U kunt uw bestelling niet afhalen. Wel is het mogelijk uw bestelling bij een pakketpunt (servicepunt) bij u in de buurt te laten bezorgen zodat u deze daar kunt afhalen.
Indien niet de juiste producten geleverd zijn kunt u deze kosteloos retourneren. Wij zullen de juiste producten alsnog naar u verzenden.
Het kan zijn dat u een foutief e-mail adres heeft opgegeven. De bestelling is dan wel door ons ontvangen maar u ontvangt geen bevestigingsmail.
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spamfilter terecht is gekomen. Deze kunt u vaak terug vinden in de map ongewenst.
Het kan zijn dat u de bestelling niet volledig heeft afgerond. Dit kunt u controleren door het winkelmandje te openen en na te gaan of er nog producten in staan. Wanneer er producten in uw winkelmandje zitten zijn deze nog niet besteld.
Mocht er onverhoopt iets mis gaan en wilt u deze klacht/opmerking kenbaar maken dan horen wij het graag van u. Deze kunt u mailen naar info@rbn-onderhoudsproducten.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."